Obrázek

Report z výletu do Slovinska

28. 10. 2008 / Kačka

Pátek
Je konec října a já čekám na benzínce, kde mě má vyzvednout Michal a spolu budeme pokračovat dál do Slovinska přes Prahu a Brno, kde nabereme další letuchtivé kamarády. Ale na mé zastávce nabíráme mírné zpoždění, protože jsem hlava děravá. Dále cesta pokračuje bez problémů. V Brně jsme na čas a nad ránem přijíždíme pod kopec Lijak, kde se rychle ukládáme ke krátkému spánku.

Sobota
Po cestě se nám moc nechce z teplých spacáků, ale krásný slunečný den a kopec na očích nás nenechá jen tak se válet a po snídani vyrážíme nahoru. Tedy kromě mě a třech začátečníků, které beru na přistání trénovat starty. Lituji jen toho, že jsem si s sebou nevzala kraťasy. Dole je krásně teplo a to bylo i večer, když se k nám připojili dva kamárádi. Hned jak jsme dogrilovali poslední kus masa, nahrnuli do krbu tolik dřeva, že plameny šlehaly ještě 1 metr nad komínem a kdo byl ke krbu blíže jak na 4 metry, riskoval úžeh.

Neděle
Na zítřejší odpoledne hlásí předpověď příchod srážek a na úterý 100% liják. Doufáme, že to půjde alespoň zítra dopoledne. Ale dnes je opět den jak z partesu a létáme celý den po hřebeni tam a zpět. Uspokojeni létáním jdeme na večer do místní vyhlášené restaurace, kde si dopřáváme jak jen to jde a někteří i víc.

Pondělí
Předpovědi se opět mýlili a už ráno nám mrholí a naše naděje upíráme do míst kolem Mariboru, kde by to zítra snad šlo. Zůstávat na Lijaku je ztráta času, protože fronta už je tu. A tak než zabalíme vše co máme, je čas na oběd, po kterém se přesouváme do termálního kempu poblíž Ptuje kousek od Mariboru. To se ukázalo jako velmi dobrý nápad a v bazénu si užíváme do sytosti všech atrakcí.

Úterý
Probouzíme se do slibně vypadajícího rána. Sem tam sluníčko a vítr mírný. Kolem 10 h se však jeho síla zvětšuje a tak odjíždíme alespoň poblbnout na cvičnou hranu podobnou té v Hodkovicích. Kolem 2 hodiny odpolední vyrážíme směrem k domovu ať dorazíme zavčas.